

آغوش آدمها!
تنها جای دنیاست
که اهالی اش با سکوت حرف میزنند
دلم را بغل میکنم!
و دنیای من با تو آغاز میشود
حامله نباشمممم...ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76
ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72


ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺩﻭﺭِ ﺧﻮﺩ
ﯾﮏ ﺩﯾﻮﺍﺭِ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﺸﯿﺪ !
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺩﻭﺭ ﮐﻨﯽ
ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯿﮑﻨﺪ.."
ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69
آدم های خوب وجودشان خوشبختی ستهرجا که باشند آنجا را بهشت میکنندبا چنین آدم هایی روزهای بهاری خسته کننده نیست! گرمای تابستان با آنها شیرین میشود!دلگیری های پاییز با این آدمها بی معنی میشوند وشب های زم حامله نباشمممم...ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63
ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72