میشود بغلم کنی؟؟؟؟؟؟؟

خرید بک لینک

می شود بغلم کنی؟؟
محکم،
از آنهایی که ...
سرم چفت شود روی قلبت ...
و حتی هوا هم بینمان نباشد...
می شود بغلم کنی؟؟
دلم تنگ است
برای بوی تنت،
برای دستانت که دورم گره شود
و برای حس امنیتی که آغوشت دارد...
می شود بغلم کنی؟؟
هیچ نگویی،
فقط
بگذاری گریه کنم...
و آرام در گوشم بگویی ...
مگر من نباشم که اینجور گریه کنی
می شود بغلم کنی؟؟
تمام شهر می دانند از تو هم پنهان نیست،
همین روزهاست که دلتنگی کاری دستم دهد
و در حسرت لمس دوباره ی آغوشت
برای همیشه بمانم...

حامله نباشمممم...

ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 1:38

صفحه بندی