دلم بستنی میخواد

خرید بک لینک

خیلی وقت بود یه مهمونی فامیلی نگرفته بودم.این هفته حالم خوب بود تصمیم گرفتم واسه اخر هفته مهمون دعوت کنم که دیشب اومدن.همیشه سعی میکنم تو مهمونیام بهترین پذیرایی رو داشته باشم و میزبان خوبی باشم.خیلی اهل ریخت و پاش نیستم ولی خوب با همون چیزای مفیدو مختصر سعی میکنم بهترین چیزارو درست کنم.یه وقتا مهمونا فکر میکنن یا از بیرون سفارش دادم یا یکی کمک دستم اومده اما اونایی که منو کامل میشناسن میدونن واسه کار کردن تو خونه خودم و اشپزی خیلی حساسم و هیچ کس رو وارد کارم نمیکنم.شاید این اخلاقم خودم رو خیلی خسته میکنه اما از اشپزی و تزئین خیلی لذت میبرم اونقدری که کلی انرژی میتونم واسشون به خرج بدم.البته وقتایی که سر حوصله باشم هه و الا سرحوصله نباشم مثلا واسه این که خورشت درست نکنم یه غذای مخلوطی با برنج و خورشت درست میکنم.دیشب مهمونی خوب شد به غیر از اون حرفای کلیشه ای که هر چقدرم که دوربریات نخوان دخالت کنن اما انگار بازم خودشون انگار موظف میدونن که علایقشون به ادم تحمیل کنن.من در حا حاضر اصلا از بچه دار شدن خوشم نمیاد و اصلا هم قصدشو ندارم .حتی اگه بدونم راه نجاتم یه بچه ست اما باز به این راه نجات چنگ نمیندازم.به نظرم بچه وقتی باید بیاد که با عشق بیاد . فقط واسه رفع تکلیف نباشه.بشدت هم مراقبت میکنم که عمدا یا غیرعمدا هم این اتفاق نیفته.امیدوارم مردم سرشون تو زندگی خودشون بکنن و بدونن وقتی یکی این همه تلاش میکنه جلوی مهمونش خوب در بیاد حداقل اون طرف هم رسم مهمون بودن رو بلد باشه و میزبان رو ازرده خاطر نکنه.دلم بستنی میخواد از صبح هوس کردم.

حامله نباشمممم...

ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 1:38

صفحه بندی