دیروز یکی از اشناها راجب خواستگار دخترش حرف میزد و خیلی خوشحال بود. کلا تو زندگی مردم دخالت نمیکنم اما اگه کسی باشه که فکر کنم شاید حرفم تاثیری داره نظر شخصیمو میدم.دخترش هنوز امادگی ازدواج رو نداره اونم با خواستگاری که نه میشناسه نه چیزی. نمیدونم چرا مردم فکر میکنن همه خوشبختیا تو ازدواجه و شوهر کردن دخترشون.والا قرار نیست شوهر بشه چراغجادوی دخترا.کی میخوایم بفهمیم