چند روز پیش موهای یکی از فامیلارو دکلره کردم و براش رنگ گذاشتم.خیلی قیافش عوض شده بود و شوهرش وقتی اومد دنبالش خیلی جا خورد و به وضوح دیدم چقدر ذوق خانمشو کرده بود.تا حالا موهاشو رنگ نکرده بود بعد مدتها یهو تغییر کرده بود.ارایشش هم کرده بودم و میخواست بره عروسی. تو عروسی هم خیلی ها ازش پرسیده بودن کدوم ارایشگاه رفتی.حالا واسم کلی مشتری جمع کرده ولی اصلا حوصله ندارم براشون رنگ بذارم.چقدر خوبه طرف مقابلت بی تفاوت نباشه و تغییرات زنش رو به روش بیاره. معلوم هم بود شوهرش فیلم بازی نمیکنه و واقعا ذوق خانمشو کرده بود