با دوستم رفته بودیم مطب واسه تزریق ژل.شوهرش بهش گفته لبای خودتو دوست دارم این دیونه از لبای خودش خوشش نمیاد.حالا من لبام تقریبا حالت خامه ای بعد بهم گیر میده میگه لبات نازک بود بهتر بود.اصلا همه چی برعکسه.اما واسم مهم نیست.اصلا هم خوشم نمیاد برم لبامو ژل تزریق کنم.لبایخودمچشه حامله نباشمممم...