خیلی جالبه که مردم ما چقدر راحت تهمت میزنن.امروز رفته بودم خونه دختر خاله شوهرم .تنها فامیلشه که واقعا خوبه و خیلی دوستش دارم اونم خیلی دوستم داره.حتی بیشتر از خواهر شوهرام.بهم میگفت پشت سرت میگن مشکل نازایی داری بخاطر همین بچه دار نمیشی.نمیدونستم بخندم یا حرص بخورم.واقعا موندم به مردم چه که بخوای کی بچه دار بشی کی نشی حامله نباشمممم...