میخوام بخودم برسم

خرید بک لینک

چند روزه هی میخوام برم آرایشگاه ولی نمیدونم قراره چه رنی بذارم چه مدلی موهام کوتاهتر کنم. واسه ابروهامم نمیدونم چه رنگی بذارم . اصلا نمیدونم رنگ بذارم نذارم.هم میخوام کراتینه برم هم نمیخوام برم.یعنی تو یه حالت سردرگمی دارم بسر میبرم.عاشق موهای صاف و شلاقیم و کراتینه رو میدونم که حتما میرم. از اخرین کراتینه که گذاشتم یه سال میگذره تقریبا ولی موهام چون خودشونم صاف بودن خیلی حالت دار نشده اما دوست دارم بازم برم.واسه چند تا ار دیگه هم باید وقت ارایشگاه بگیرم و برم.امسال میخوام بیشتر بخودم برسم و از حساسیتم واسه خونه تکونیا کم کنم. پارسال خیلی خودم اذیت کردم و بقدری کمر درد شده بودم که تا اخر فروردین هنوز کمردردو داشتم. زن هر چی بخودش بیشتر برسه ارزشش بیشتر میشه به این نتیجه رسیدم.هر چند من اگه بخودم هم میرسم بیشتر واسه دل خودمه و کلا دوست دارم همیشه خوش تیپ و خوش لباس و خوشگل بگردم. بعضی وقتها همسایه هام که میان در میزنن و میبینن میگن جایی میخوای بری؟میگم نه چطور.میگن اخه بخودت رسیدی . میگم نه بابا همینطوری واسه خودمه. نمیدونم چرا فکر میکنن زن باید تو خونه خودش و حتی اگه تنها بود باید شلخته باشه.الان دلم ارایش خواست.

حامله نباشمممم...

ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 1:38

صفحه بندی