استرس دارم

خرید بک لینک
دو روز خیلی استرس داشتم هنوزم دارم ولی امیدوارم بخیربگذره.دو روزی بود با کمترین بویی که بهم میخورد استفراغ میکردم.سرما هم نخوردم نمیدونم دلیلش چی بود ولی خیلی نگرانم کرده بود.

حامله نباشمممم...

ما را در سایت حامله نباشمممم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 20:00

صفحه بندی