برای این هفته واسه کراتینه موهام وقت گرفتم.من موهام خیلی بلنده تا کمرم .هر شامپویی هم به موهام نمیخوره واسه همین مجبور میشم دو ساعت تو حموم بمونم که موهام باز کنم. اخرین کراتینه که کردم مال 2 سال پیشه.میخوام دوباره کراتینه کنم.رنگ موهام برگردوندم به موهام خودم. خرمایی حامله نباشمممم...